Alla inlägg under oktober 2013

Av cornelia Larsson - 10 oktober 2013 16:28

Hejsan fina vänner, idag i skolan så var det GANSKA regnit men jag lskar att köra jaga och hoppa hopprep så jag tvinga mina vänner att köra de fast vi e 13 årningar och går i 6:an. jag som e så himla snabb så sprang jag till sist ville jag va för de va jätte tröök att bara stå ingen jaga mig länge för jag va 'snabbisen' sen så sa jag att jag ville va sen var det så jävla regnit på hängplatserna, vi har dom ganska höga i engelska skolan och många i min klass tycker jag e kort för att gå i 6:an men själv tycker jag att det e läskigt att göra de men de gör jag alltid brukar alltid hoppa över men iaf så var det skit blött på dom och  jag våga nt klättra så jag väntade jätte mkt, men sen i andra asten så tog ja av vantana och klättre cx jajalala c: xD men iaf jag vill göra ''veckans moviestar'' men jag vet inte hur man gö header :C så lär mig gärna :I (ojjojj nu blire pinnsamt cx) i so:n i skolan så vi jobba 4 grupper så vi ska liksom bestämma namn på parti så sen skriver vi om de. sen så ska man rita ett bild, vi har bestämmt att det ska va en blomma. sen så ick killarna rita blomman de va en jätte ful vanlig blomma men eftersom det heter ''natur(DJURS)partiet'' så vill killarna bara ha en blomma inte en djur på eller i. vi måste redovisa i nästa so lektion och DOM HAR BESTÄMMT ETT JÄTTE JÄVLA SKIT BILD OCH SEN MEDANS DOM PRATA SÅ RITA JAG DENHÄR BILDEN FÖRST SKREV JAG ''DaturDjursPartiet'' sen min kompis bah ''det står datur?'' sen skrev jag ett N ist xd men nu får ni se bilden! ;D baiibaii älskar er ;* 

  så ser bilden ut, jag vet att jag skrev fult blablabla.

Av cornelia Larsson - 9 oktober 2013 19:08

Idag så i skolan sista timmen hade vi bild med mister graham, sen när vi sluta sa ja till mina vänner (två st tjejer) ''asså mister graham e dryg, så jävla sträng.'' dom ba '' ok..'' och jag ba ''jag ska säga till mister graham att han e så jävla dryg'' sen så sa dom ''nej du kommer få en behejårning'' asså behejårning är om man får 5 st eller 4 så får man kvarsittning i en timme D: aa, sen sa jag ''nä nu går ja'' så gick jag och skulle precis säga till honom att han e dryg sen jag börja me en bokstav om de jag skulle säga till honom men då sa han direkt på mitt prat ''Mira du fick en gotcha! för du har jobbat bra'' och liksom gotcha få man när man liksom beteer sig bra och liksom lyssnar ih är tyst och inte fjantar sig. Sen så va jag så SLARVIG och jag glömmde vart buss-kortet va men hitta den i klassrumet tack för Hanna min vän

 

Av cornelia Larsson - 8 oktober 2013 19:47

  

Min kompis tvinga mig att lägga upp en bild men aja gjort de iaf xD sååå är du nöjd nicki?? ....___....

men det va faktiskt roligt xd

Av cornelia Larsson - 8 oktober 2013 19:04

Tjenaaaaaaaaaaaaa c: dehär är min nya blogg har haft en blogg förru länge sen jag va i lvl 4 med min bästis svarta_änka på msp men vi glömde lösenord och blablabla..men iallafall så ska jag börja blogga, fast jag vet inte xD men jag ska de iaf. (hahahaha vad galen jag va) Jag kanske hinner ibland, för har mkt läxor cc: typ har tusen st läxor :) jätte mkt läxor, men nu vet ni börjar skriva om vad som hände i skolan eller nåt spännande imon xD

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards