Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

Ny användare i denna bloggen.

Av cornelia Larsson - 19 januari 2014 20:25

hejjj c: som sagt i rubriken. jag försökte göra en blogg, fast HELA tiden jag skrev ett användarnamn så skriver dom att det var fel   då blev jag sur å fråga min kompis om jag fick hennes blogg för att hon använde den inte. aja, men jag har ändrat bilden på bloggen och namnet på bloggen. jag ska då blogga tillsammans med en kompis, som heter cassandra. jag går i 6:an å är 12 år och cassandra går i 5:an och är 11 c': men vi känner inte varandra irl.   

utan på msp. och vi ska skriva typ om vad som händer på msp eller vad som hnder irl eller annat. 

 

Men hoppas ni blir nöjda med en bild ;D



 knäppte bild på mig nyss. och den bilden som jag har på bloggen var för länge sen det var när jag frga håret brunt cx men nu fick jag tillbaka mitt blonda hår. och då hade jag typ ljusare hår men den blev mörk för att jag färga den brunt hela tiden.   

Puss å Kram <3 //Cornelia   

 
 
Ingen bild

Cassu

20 januari 2014 06:12

;D

cornelia Larsson

20 januari 2014 22:25

HAHAHAHA ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cornelia Larsson - 8 februari 2014 18:29

Hej.. Jag vet att jag har varit en idiot, som lägger en bild för varje inlägg. Asså, helt seriöst.. Tänker radera alla saker på internet, allt kul jag har.    Förlåt för allt....<//3 //Cornelia ...

Av cornelia Larsson - 23 januari 2014 20:06

       Tyvär så hinner jag inte skriva nåt, måste lämna in 500 läxor imorn. Och ja, klockn e 20:7 nu så a.  Men när jag kom på att blogga så tog jag några foto på mig. HHAHAHAHHAAHA. PÖZZZ //KÖNNÄÄÄÄH ...

Av cornelia Larsson - 22 januari 2014 19:46

hej alla...:c mår så fkn dåligt pågrund av ett litet barnsligt spel.  aja, back.renne sa förlåt. det ändrades ingenting då, jag bara hatade henne mer då.  det hon gjorde på kik SÅ JVLA TASKIGT.    Det hände inte något kul i skolan, som vanlig...

Av cornelia Larsson - 20 januari 2014 21:54


Idag så var det typ kaos på svenska i skolan.  Det var några som satt utanför klassrummet och några i klassrummet. Jag sitter längst bak bredvid en tjej som heter Celina och killen som satt brevid Celina hette Oscar.    Vi tre garva ihjäl oss...

Av cornelia Larsson - 20 januari 2014 21:54


Idag så var det typ kaos på svenska i skolan.  Det var några som satt utanför klassrummet och några i klassrummet. Jag sitter längst bak bredvid en tjej som heter Celina och killen som satt brevid Celina hette Oscar.    Vi tre garva ihjäl oss...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards