Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

CCC:

Av cornelia Larsson - 8 oktober 2013 19:04

Tjenaaaaaaaaaaaaa c: dehär är min nya blogg har haft en blogg förru länge sen jag va i lvl 4 med min bästis svarta_änka på msp men vi glömde lösenord och blablabla..men iallafall så ska jag börja blogga, fast jag vet inte xD men jag ska de iaf. (hahahaha vad galen jag va) Jag kanske hinner ibland, för har mkt läxor cc: typ har tusen st läxor :) jätte mkt läxor, men nu vet ni börjar skriva om vad som hände i skolan eller nåt spännande imon xD

 

 

 
 
Nina

Nina

8 oktober 2013 19:43

Hejhej mira sötis <33 vad fin du är du vet att man kan bli lätt avis xD /ninininina c:

http://l

cornelia Larsson

8 oktober 2013 19:46

Taaaaaackk nini c:

 
Alice

Alice

8 oktober 2013 20:05

Mira kan inte du ändra din alltså bild på när du kommenterar eller knäpper kort till din gubbe eller sånt (:

http://kittymau

cornelia Larsson

8 oktober 2013 20:08

Wtf? o.o Jahaaa, jag kan inte heade eller knäppa kort i datan eller sånt, tänkt göra de genom mobilen men i dont nääw :C och bilden på när jag komenterar vet jag inte hur man gör heller. så om du vet så lär mig gärna Cx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cornelia Larsson - 8 februari 2014 18:29

Hej.. Jag vet att jag har varit en idiot, som lägger en bild för varje inlägg. Asså, helt seriöst.. Tänker radera alla saker på internet, allt kul jag har.    Förlåt för allt....<//3 //Cornelia ...

Av cornelia Larsson - 23 januari 2014 20:06

       Tyvär så hinner jag inte skriva nåt, måste lämna in 500 läxor imorn. Och ja, klockn e 20:7 nu så a.  Men när jag kom på att blogga så tog jag några foto på mig. HHAHAHAHHAAHA. PÖZZZ //KÖNNÄÄÄÄH ...

Av cornelia Larsson - 22 januari 2014 19:46

hej alla...:c mår så fkn dåligt pågrund av ett litet barnsligt spel.  aja, back.renne sa förlåt. det ändrades ingenting då, jag bara hatade henne mer då.  det hon gjorde på kik SÅ JVLA TASKIGT.    Det hände inte något kul i skolan, som vanlig...

Av cornelia Larsson - 20 januari 2014 21:54


Idag så var det typ kaos på svenska i skolan.  Det var några som satt utanför klassrummet och några i klassrummet. Jag sitter längst bak bredvid en tjej som heter Celina och killen som satt brevid Celina hette Oscar.    Vi tre garva ihjäl oss...

Av cornelia Larsson - 20 januari 2014 21:54


Idag så var det typ kaos på svenska i skolan.  Det var några som satt utanför klassrummet och några i klassrummet. Jag sitter längst bak bredvid en tjej som heter Celina och killen som satt brevid Celina hette Oscar.    Vi tre garva ihjäl oss...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards