Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

Rubrik saknas

Av cornelia Larsson - 22 januari 2014 19:46

hej alla...:c mår så fkn dåligt pågrund av ett litet barnsligt spel. 

aja, back.renne sa förlåt. det ändrades ingenting då, jag bara hatade henne mer då. 

det hon gjorde på kik SÅ JVLA TASKIGT. 


Det hände inte något kul i skolan, som vanligt. Kommer jag hem, hänger jackan och väskan och lägger mina skor på rätt plats.

Sen så går jag till datan och kollar om vad jag fick för meddelande. 


Som vanligt, ''Tror du att du är cool när du är blondin irl'', ''duä så jvla ful så att jag inte vill se dig.''. 

HAHA, japp. Igentligen så skrattar jag åt mobbning (': tycker att det är roligt när nån blir gråter

för att bli mobbad. Tänker då sådär att dom säger ''MEN NÄÄ :'( JAG VILL HA MAMMA :(''

hahahahhahahahhaahahahahha. 

 

Men zeriözt, det är va ja tycker. Men glöm att jag är en av dom som inte har ett liv.   

 

     

det här är några bilder   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cornelia Larsson - 8 februari 2014 18:29

Hej.. Jag vet att jag har varit en idiot, som lägger en bild för varje inlägg. Asså, helt seriöst.. Tänker radera alla saker på internet, allt kul jag har.    Förlåt för allt....<//3 //Cornelia ...

Av cornelia Larsson - 23 januari 2014 20:06

       Tyvär så hinner jag inte skriva nåt, måste lämna in 500 läxor imorn. Och ja, klockn e 20:7 nu så a.  Men när jag kom på att blogga så tog jag några foto på mig. HHAHAHAHHAAHA. PÖZZZ //KÖNNÄÄÄÄH ...

Av cornelia Larsson - 20 januari 2014 21:54


Idag så var det typ kaos på svenska i skolan.  Det var några som satt utanför klassrummet och några i klassrummet. Jag sitter längst bak bredvid en tjej som heter Celina och killen som satt brevid Celina hette Oscar.    Vi tre garva ihjäl oss...

Av cornelia Larsson - 20 januari 2014 21:54


Idag så var det typ kaos på svenska i skolan.  Det var några som satt utanför klassrummet och några i klassrummet. Jag sitter längst bak bredvid en tjej som heter Celina och killen som satt brevid Celina hette Oscar.    Vi tre garva ihjäl oss...

Av cornelia Larsson - 19 januari 2014 20:40


Hej alla fina.   (Berättar saker om MovieStarPlanet) Idag så blev jag skit sur för att jag fick se vad det stod på Emmas vägg (min bästis). Jag har några haters    Och min bästis Emma skyddar mig och några andra vänner. Så kommer domdära haters o...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards